Brev, vykort och höstbilder

I dag tog jag mig en liten tur till brevlådan för att posta ett brev och två vykort (ena vykortet är i ett av kuverten). Brevet är på väg till Storbritannien. Vykortet i kuvertet till Slovenien. Och barnen-i-Bullerbyn-vykortet till USA. Det ska bli kul att se hur lång tid det tar innan jag själv får något vykort av någon på postcrossing.com.

På vägen hittade jag en påse i skogen. Den har hängt där ett tag och ingen verkar vilja veta av den. I den finns det lite svamp som i alla fall ser ut att vara ganska fräscha. Fast påsen har hängt där i två-tre veckor så jag vet inte hur gode de skulle vara att äta.

 

Och jag tog med mig kameran för att se om jag kunde fånga lite höst på bild.

 

Kommentera

