Richard Castle

För något år sedan började jag titta på TV-serien Castle, med Nathan Fillion i huvudrollen. Han är ganska awesome om jag får säga det själv. I serien heter han Richard Castle och är en författare som följer med en mordutredare och ”hjälper till” att lösa mord. Det finns mycket humor i serien vilket gör den väldigt underhållande. Även om det ibland är hemska mord.

Bilden tagen från IMDB.com

Bilden tagen från IMDB.com

I alla fall. Richard Castle är författare och ibland ser man att han släpper en bok. Eller att han signerar böcker. Men jag visste inte att de fanns på riktigt. Tycker att det är riktigt kul när påhittade karaktärer skriver böcker och man får läsa dem. Jag ser fram emot att få läsa böckerna.

Jag har försökt googla fram vem det är som skriver böckerna under Richard Castles namn. Men det hålls tydligen hemligt och Nathan Fillion har tydligen varit den som signerat böckerna när det hållits signeringar.

Kommentera

