Bok-bytar-sida?

Jag har funderat lite och har kommit på en idé till en bok-bytar-sida. Nu undrar jag bara om det är någon som skulle vara intresserad av att det fanns någon sån?

Jag vet att många har böcker som de kanske inte vet om det någonsin kommer läsa, men man vill kanske inte riktigt göra sig av med dem. Eller någon bok som man kanske inte tyckte var så bra som man trodde. Eller om man kanske har rensat ut bland sina böcker och inte vet vart man ska göra av böckerna. Då tänkte jag såhär: Hur vore det att ha en sida där man kunde lägga upp vilka böcker man har och titta runt på andras böcker och på så sätt kunna byta böcker med andra på ett smidigt sätt?

Idén kanske inte är så välutvecklad än, men om folk är intresserade kommer jag nog arbeta vidare på idén. Så vad säger ni? Sprid gärna idén vidare så att fler kan säga vad de tycker.

8 comments
  1. Nea said:

    Det låter ju superbra! Jag har rätt så många böcker jag aldrig kommer läsa men inte bara vill göra mig av med hur som helst! 😀

  2. naba said:

    Jag tänker det låter intressant, för jag har böcker som jag inte vill ha men jag bör i en liten stad så jag vet inte vilka jag kan byta med.

  3. Nelly said:

    Jättebra idé! Byter själv bort en del böcker på min blogg.

  4. Felicia said:

    Skitbra idee´!
    Jag är på ! 😀

  5. Nelly said:

    Vill någon börja byta redan nu så titta in på min blogg!

  6. Ranja said:

    Vilken otroligt bra idé. Dessutom tycker jag det låter intressant.

  7. jana said:

    Det tycker jag låter som en superbra ide! Kommer definitivt att byta böcker då!

Kommentera

