Mini-utvärdering

Ni som kanske läser Have You Read This One?, jag har en liten fråga till er.

Vad kan jag göra för att göra bloggen bättre?

Ska jag förändra mina recensioner någonting? Vill ni ha någonting annat än bara recensioner?

Grundtanken när jag startade Have You Read This One? (och Bokar) var att tipsa om böcker genom recensioner. Jag tänkte att jag läser mycket och det finns nog många därute som gärna vill ha lite boktips. Och nu har det gått en tid sedan jag startade båda bloggarna. Så jag undrar kort sagt om det finns någonting jag kan ändra på? Någonting ni vill ha med av? Tanken var att de bara skulle innehålla bokrecensioner (och kanske någon tävling när jag kan erbjuda sådana). Tycker ni att det är bra? Eller vill ni ha någonting mer?

Det var lite att jag skapade den här bloggen för att jag ville blogga lite om andra bokrelaterade saker, men jag ville inte riktigt bara slänga in massa saker i de andra bloggarna, för då ändrar jag på grundtanken.

Nu skulle jag vilja ha lite feedback. Vad tycker ni? Kommentera gärna, jag gillar kommentarer. Eller skicka iväg ett litet mejl till haveyoureadthisone(a)gmail.com eller yrsha(a)haveyoureadthisone.com.

Kommentera

