I min brevlåda (2)

In My Mailbox startades av The Story SirenSchitzo-Cookie började med den svenska varianten I min brevlåda. Jag tycker att det är en kul idé så jag tänkte prova och se hur det blir.

Det handlar alltså om böcker man har fått hem under veckan. Inga krav på att de måste ha kommit i brevlådan. De kan vara köpta, lånade, bytta, osv.

Look what I got this week! A postcard from Taiwan and a package!

After the package is opened:

Amy and Roger’s Epic Detour – Motgan Matson

A really big Thank you! to Morgan Matson for sending me these awesome books! I absolutely love them! 😀

What did you get this week?

2 comments
  1. Rebecca said:

    Åhhhhhh! Riktigt roligt och coolt ju. 😀 Alltid kul att få böcker signerade, speciellt när man älskar dem! Jag har faktiskt inte läst/hört så mycket om denna förut, men jag måste definitivt ta en titt nu eftersom du verkar gilla den så mycket.

    Riktigt awesome brevlåda måste jag säga!

Kommentera

