Oj, vad jag läser

Jag läser och jag läser och jag läser. Och bloggar lite mindre. Och pluggar ganska mycket (eller pluggar fast med en bok lite för nära). Och tränar lite.

Jag fick några (fyra) böcker för ett tag sedan. Beställda från Adlibris. Hade tänkt att ha med dem i en ”I Min Brevlåda”, men upptäckte att jag ville ha dem för mig själv tills jag har läst ut dem. Kanske tills jag har recenserat dem också. Sen kan jag visa dem. Kan avslöja att de tre första är jag väldigt nöjd med att jag köpte. Den fjärde ser bra ut nu också. Det är mycket cupcakes i den. Det gillar jag.

Kommentera

