April 2012

Meet Me at the Cupcake Café – Jenny Colgan, 456s
Matchad –  Ally Condie (#1), 350s
Ett himla liv – Annie Dalton (Angels Unlimited #1), 137s
Den försiktiga blondinen – Erle Stanley Gardner  (Perry Mason #34), 253s
Halvblod – Sofie Trinh Johansson (#1), 663s
Fallet med den farliga leksaken – Erle Stanley Gardner (Perry Mason #60),188
Abandon – Meg Cabot (Abandon #1), 292s
Kitty och hemligheten på ranchen – Carolyn Keene (Nancy Drew Mystery Stories #5), 198s
Kitty och legenden om Henrietta Lee – Carolyn Keene (Nancy Drew Mystery Stories #113), 195s
Shatter Me – Tahereh Mafi (Shatter Me #1), 338s
Kitty och den mystiske ryttaren – Carolyn Keene (Nancy Drew Mystery Stories #109), 192s
Kitty och ficktjuven – Carolyn Keene (Nancy Drew Mystery Stories #57), 198s

Antal lästa böcker: 12
Svenska: 9
Engelska: 3

Antal lästa sidor: 3460s

Ganska många böcker blev lästa. Men de flesta var korta. Inte så många sidor alltså. Det vägdes upp lite av Halvblod. En bra läsmånad det här!

2 comments
  1. Inte dålig månad det där inte! Åh, det blir väldigt skönt nu när skolan är över att kunna läsa ”på riktigt” igen. Hoppas du tyckte om Shatter Me! Har inte läst den ännu, men älskade det lilla jag hann titta igenom när jag fick den; det överstrukna är definitivt speciellt!

    • Yrsha said:

      Jag är riktigt nöjd med den här månaden! Trots att jag har haft mycket att göra (och fortfarande har en del kvar) har jag lyckats klämma mycket läsning, främst i bilen. Fast, recenserandet har blivit lite sämre med 😛
      Jag tyckte om Shatter Me. Först i början tyckte jag att den var väl bra, men sen mot slutet blev den mycket bättre! 😀 Ser fram emot att få läsa vad du tycker sen när du har läst den!

Kommentera

